Counterbody | spectacol de dans, instalație și muzică (Bucuresti)

duminică, 21 octombrie, ora 19:00

Bilete 25/ 15 (reducere elevi si studenti) lei
Rezervări: www.teatrufix.ro/rezerva

COUNTERBODY
O posibilă percepție a materiei instabile
40 min, 2017

Coregrafie: Simona Deaconescu
Dramaturgie și suport curatorial: Olivia Nițis
Compoziție vizuală: Ciprian Ciuclea
Muzică originală: Cătălin Crețu
Light design: Alexandros Raptis
Dansatori: Alexandra Bălășoiu, Andreea Belu, Corina Mitrovici, Denis Bolborea, George Alexandru Pleșca, Georgeta Corca, Marian “Franke” Octavian, Simona Dabija
O co-producție Centrul Național al Dansului București și Tangaj Collective

‘Counterbody’ este un spectacol de dans, instalație și muzică în care toate elementele pot fi privite ca particule în mișcare permanentă, permutabile și paralele.

Direcția coregrafică este rezultatul unui proces de analiză și lucru cu corpurile celor 8 dansatori care alcătuiesc un organism fluid și fragmentar în același timp. Miza spectacolului este de a înțelege și repera căile demonstrative către o realitate existentă, valabilă științific și filozofic, însă blocată la nivelul percepției.

‘Counterbody’ mă teleportează la fiecare repetiție într-o realitate paralelă și îmi oferă oportunitatea de a găsi noi straturi de înțelegere, ancorate la granița dintre rațional și irațional. Alături de performeri am căutat un corp nou care funcționează pe principiul contradicțiilor, o combinație tensionată de fragilitate și super putere, alienat și conectat cu exteriorul, dezorganizat și fluid, capabil să aboarbă și să transforme fluxul de informație în moduri halucinante. ” (Simona Deaconescu, coregrafa spectacolului)

💡 După spectacol, vă invităm la:

COUNTERBODY – UN CONTRASPAȚIU CURATORIAL
Lecture de Olivia Nițiș
40 min

Counterbody este un spetacol care integrează o serie de limbaje care aduc în discuție ideea de transfer dar și de deconstrucție, din perspectivă curatorială, a spațiului vazut ca formulă fixă de display. Prezentarea va puncta perspectiva curatorială și va trasa referințele teoretice/conceptuale care stau la baza discursului performativ. Acest discurs trebuie privit nu doar în relație cu mișcarea, ci și cu toate celelealte elemente de pe scenă (text, muzică, instalație), o scenă care devine spațiu cu multiple variabile. Lucrul cu un spațiu care se difuzează prin multiple forme de reprezentare implică o serie de provocări incitante și incomode în același timp.